Redakční zvěsti - Chyby v systému či obsahu
Dnes odpoledne jsem procházela systémem a jeho hlášeními. Všimla jsem si tam několika chyb, které se týkaly hlavně „Skladiště souborů“. Dělala jsem tam nedávno nějaké změny, a tak prostě došlo k několika chybám. Stává se. Většinou se jednalo o chybějící obrázky u popisů a tato chyba vlastně není tak moc závažná, nijak se u čtenářů neprojeví.
Jenže jsem tam našla i dvě jiné chyby, někdo si chtěl stáhnout soubory ke článku, ale nepovedlo se mu to. Server mu vrátil chybu „404 – soubor neexistuje“. Což byla také pravda. Mrzí mě však jiná věc. Ten někdo nebyl ochoten tuto chybu nahlásit. Stačí na to dvě kliknutí myši a věděla bych o problému hned, ne až po nějaké době a náhodou.
Já vím, chyby v systému nemají být, ale systém je dílem člověka a ten chybuje. I Žirafka někdy chybuje a upíše se, nebo zapomene soubor nahrát do vhodné složky. Nebo si server postaví hlavu a prostě nechce z nějakého důvodu fungovat. To všechno se dá ale vyřešit, jen se o problému musí vědět.
Kliknutím na „Nahlásit nedostupnost“ se do databáze uloží informace o problému a já už vím, co mám dělat a jak postupovat. Mohu jednat a problém řešit. Když o problému nevím, pracuji na něčem jiném. A přitom se mohou další lidé pokoušet o stažení souboru a stále jim to nepůjde a pak mohou být zklamáni. Zbytečně.
Chci vás tedy, milé čtenářstvo, požádat o trošku spolupráce. Pokud narazíte na problém, nahlaste jej. Systém nabízí několik možností počínaje interní poštou, přes email, komentáře až po ono „Hlášení o nedostupnosti“ které obsahuje Rozcestník a Skladiště. Těmi dvěma kliknutím myší pomůžete hlavně sobě, čtenářům Žirafovin.
Jenže jsem tam našla i dvě jiné chyby, někdo si chtěl stáhnout soubory ke článku, ale nepovedlo se mu to. Server mu vrátil chybu „404 – soubor neexistuje“. Což byla také pravda. Mrzí mě však jiná věc. Ten někdo nebyl ochoten tuto chybu nahlásit. Stačí na to dvě kliknutí myši a věděla bych o problému hned, ne až po nějaké době a náhodou.
Já vím, chyby v systému nemají být, ale systém je dílem člověka a ten chybuje. I Žirafka někdy chybuje a upíše se, nebo zapomene soubor nahrát do vhodné složky. Nebo si server postaví hlavu a prostě nechce z nějakého důvodu fungovat. To všechno se dá ale vyřešit, jen se o problému musí vědět.
Kliknutím na „Nahlásit nedostupnost“ se do databáze uloží informace o problému a já už vím, co mám dělat a jak postupovat. Mohu jednat a problém řešit. Když o problému nevím, pracuji na něčem jiném. A přitom se mohou další lidé pokoušet o stažení souboru a stále jim to nepůjde a pak mohou být zklamáni. Zbytečně.
Chci vás tedy, milé čtenářstvo, požádat o trošku spolupráce. Pokud narazíte na problém, nahlaste jej. Systém nabízí několik možností počínaje interní poštou, přes email, komentáře až po ono „Hlášení o nedostupnosti“ které obsahuje Rozcestník a Skladiště. Těmi dvěma kliknutím myší pomůžete hlavně sobě, čtenářům Žirafovin.
Hodnocení: 0,00 (0 hlasů) - Ohodnotit -
Komentář je vlastnictvím svého autora. Vyjadřuje jeho názory, ne názory redakce nebo provozovatele webu či serveru.
Napsal/a | Vlákno |
---|---|
Host |
Publikováno dne: 12.2.2010. 19:03
Aktualizováno dne:12.2.2010. 19:29
|
Odp: Chyby v systému či obsahu
Božínku, kolikrát už jsem četl něco jako "Aplikace vykonala nečekanou operaci a musela být ukončena. Chcete zaslat hlášení do ..... ?". Nechci poslat hlášení. Když už jsem zaplatil za takový ksindl, ať trpím!
Ale Žirafoviny, to je něco jiného. Tady ještě nikoho nezinkasovaly, a jsou k nám upřímné. Já se tedy polepším, a hlásit budu, pokud bude vůbec co. P. |
|
Host |
Publikováno dne: 12.2.2010. 22:50
|
Odp: Chyby v systému či obsahu
Asi čtyřma klikama to zasílání jde úplně vypnout a pak už se to nikdy nezeptá, ale asi rád trpíš..
|
|
vladimirek |
Publikováno dne: 13.2.2010. 15:24
|
Nemluva
Datum registrace: 17.05.2008
Bydliště:
Počet komentářů: 13
|
Odp: Chyby v systému či obsahu
Tak já se přiznám, byl jsem to já co to neoznámil, zkoušel jsem cosi v době kdy jsi upravovala systém, nějak jsem ti to zapoměl napsat. Sypu si popel na hlavu. Věděl jsem že něco opravuješ a tak jsem té chybě nevěnoval pozornost. Pak už jsem to znovu nezkusil, zapoměl jsem na to.
Vladimír |
Žirafka |
Publikováno dne: 13.2.2010. 21:27
Aktualizováno dne:14.2.2010. 9:14
|
Administrátorka
Datum registrace: 04.05.2008
Bydliště: Ústecký kraj
Počet komentářů: 1258
|
Odp: Chyby v systému či obsahu
Tys chtěl stáhnout češtinu pro "AvatarMaker" ? A copak si s ní chtěl dělat? To je totiž soubor, který byl špatně zadaný (tedy byl jeden z více, ale tento zůstal v logu).
|
vladimirek |
Publikováno dne: 14.2.2010. 9:01
|
Nemluva
Datum registrace: 17.05.2008
Bydliště:
Počet komentářů: 13
|
Odp: Chyby v systému či obsahu
Tak tento soubor ne, já určitě zkoušel něco jinýho, něco z oblasti HW, takže se omlouvám, to není moje.
|